loading...
فروش پکیج های و دوره های آموزشی
آرمین بازدید : 24 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

اگر انگلیسی زبان بومی هستید ، زبان ترکی می تواند یک زبان چالش برانگیز باشد ، بیشتر به این دلیل که به همان خانواده اصلی زبان تعلق ندارد. برخلاف بسیاری از زبانهای هند و اروپایی که در مجاورت جغرافیایی نزدیک به آن صحبت می شوند ، ترکی یک زبان ترکی است. هنوز هم ، این دلیلی ندارد که از خواندن کتابهای ترکی پرهیز کنید. الفبای لاتین به اندازه کافی آشنا خواهد بود تا بتواند قد شما را بالا ببرد. و پس از تسلط بر الفبا ، خواندن کاملاً ساده است ، زیرا هر حرف دقیقاً با یک صدا مطابقت دارد.

 

اگر به دنبال توصیه های کتابی هستید که مخصوصاً به دانشجویان ترک اختصاص داشته باشد ، در اینجا چند انتخاب مورد تایید بابل را که توسط متخصصان زبان ما انتخاب شده است ، آورده ایم. آنها از سطح خواندن مبتدی تا متوسط ​​متغیر هستند ، بنابراین می توانید براساس مهارت و سطح راحتی فعلی خود انتخاب کنید.

 

کتابهای ترکی برای زبان آموزان

دانلود آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت

دانلود آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت در حال حاضر از معروفترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان ترکی استانبولی به فارسی در ایران است. بسته آموزش ترکی استانبولی نصرت به صورت تصویری زبان ترکی استانبولی را از مقدماتی تا پیشرفته به شما آموزش می دهد. هدف مجموعه آموزش زبان نصرت ترکی استانبولی، صرفا آموزش لغات نیست بلکه آموزش تصویری و تقویت شنیدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات ترکی استانبولی نیز هست. روش کار این مجموعه به این شکل است که می بایست زبان آموز هر روز یک درس را از این مجموعه (در منزل یا بیرون از منزل) ببینید و گوش دهد. از آنجایی که این مجموعه به صورت تصویری است، به راحتی می توانید یاد بگیرید و صحبت کنید.


Nasrettin Hoca Hikâyeleri (مبتدی)

در این گلچین از داستان های جمع آوری شده ، اورهان ولی داستان های عامیانه ترکی را درباره Nasrettin Hoca ، صوفی اسطوره ای متعلق به قرن سیزدهم که روش های غیر متعارفی برای مدیریت موقعیت های مختلف دارد ، تعبیر می کند. این کتاب به زبانی ساده و ساده نوشته شده است که برای دانشجویان مبتدی مناسب است و همچنین خوانش سرگرم کننده و سرگرم کننده ای با حکایات کوتاه و خنده دار است که توسط پیر و جوان در فرهنگ ترکیه بسیار شناخته شده است.

 

ترکی (مبتدی)

این لیست واقعاً قرار نیست شامل کتابهای ترکی باشد که دو برابر کتابهای درسی زبان آموزی هستند ، اما این یک استثنا است. زبان ترکی به طور خاص برای زبان آموزان ایجاد شده است و همچنین برای سرگرمی طراحی شده است. این آغازگر خودآموزی توسط Ali Akpınar برای مبتدیانی که به دنبال مطالعه خود از طریق تمرینات عملی و توضیحات دستور زبان در یک قالب لذت بخش هستند بسیار مناسب است. شما می توانید از طریق مقالات کوتاه در مورد موضوعات مختلف به روش خود به لطف آغازگرهای مفید واژگان قبل از هر بخش ، راه خود را ادامه دهید

 

Keloğlan Masalları (متوسط)

این کتاب ویژه زبان آموزان متوسط ​​است که هنوز هم می توانند از زبان ساده کتاب کودکان بهره مند شوند. Keloğlan Masalları از Tahir Alangu یک نگاه سرگرم کننده دیگر به داستانهای عامیانه عزیز فرهنگ ترکی (به ویژه آناتولی) و همچنین ارزش هایی که منعکس می کنند ، ارائه می دهد. این کتاب مجموعه ای از داستان های عامیانه راجع به شخصیتی خیالی به نام Keloğlan ("پسر طاس") را در خود جای داده است. او کوچک ، شجاع ، فقیر ، سخاوتمند است - یک قهرمان آناتولی فقط با عقل خود بر شانس غلبه می کند.

 

İnce Memed 1 (متوسط)

İnce Memed 1 نوشته یاشار کمال ، نویسنده کرد است که از مهمترین نویسندگان ترکیه است. با استفاده از ساخت خوب (و در عین حال ساده) از زبان ترکی ، این مطالعه در سطح متوسط ​​، مناظر فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی ترکیه و همچنین مناظر فیزیکی جنوب آناتولی را توصیف می کند. در روند تقویت مهارت های زبانی خود ، در مورد بی عدالتی اجتماعی ، مسائل جنسیتی ، عصیان ها و افسانه هایی که فرهنگ ترکیه را شکل داده اند ، چیز مهمی خواهید آموخت.

 

Benim Adım Kırmızı (متوسط ​​- پیشرفته)

اورهان پاموک ، برنده جایزه نوبل ، برای زبان آموزان متوسط ​​تا پیشرفته Benim Adım Kırmızı ، یک رمان پست مدرن درباره قتلی که در قرن شانزدهم استانبول امپراتوری عثمانی اتفاق افتاد ، برای ما به ارمغان می آورد. هر فصل در این کتاب ترکی توسط شخصیتی متفاوت از کتاب - از جمله شخصی که قتل شده است - روایت می شود. در طول راه ، ما چیز مهمی در مورد تفاوت های هنری بین شرق و غرب ، عشق ، درگیری مذهبی و توطئه می آموزیم.

 

منبع: بابل

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 215